Valhalla | Omegnens fritidshaveforening

Omegnens fritidshaveforening

OF Harrestrup

Valhalla


Udlejning af fælleshus – regler og vilkår

Medlemmerne i Harrestrup har mulighed for at leje fælleshuset ”Valhalla” i hele sæsonen fra 1. april til 30. september. Der er service til 50 personer, der kan efter aftale sættes mere service frem hvis dette ønskes.

Der er et tilhørende køkken med kogeplader og ovne samt køle og frysekapacitet. Bemærk, at det tilhørende køkken alene er et anretter køkken og ikke et produktionskøkken, og bemærk, at sikringen i køkkenet går, hvis begge ovne bruges på maksimalt varme.
 
Bestilling
Bestilling sker ved bookning her på siden. Når man har booket lokalet, fremsendes der en lejekontrakt til underskrift via mail, som lejer så skal underskrive og aflevere i foreningens postkasse. Bookningen er reserveret i 14 dage, men er først først endelig, når en underskreven lejekontrakt er modtaget og depositummet og leje er betalt. Vær opmærksom på, at man kun kan leje Valhalla en gang pr. sæson.

Gennemlæs lejekontrakten nøje, særligt forhold omkring støj og oprydning. Du kan se de samlede vilkår –  HER 

Afbestilling
Ved afbestilling tidligere end tre uger før afbenyttelse, tilbagebetales det fulde indbetalte beløb.
​Ved afbestilling senere end tre uger for afbenyttelse, tilbagebetales det indbetalte depositum.
 
Betaling og tilbagebetaling               
Depositummet på kr. 1.500,- og leje kr. 1.200,-  i alt kr. 2.700, for en hel weekend. Dette betales forud, og senest 14 efter bestillingen/bookningen, i modsat fald fortaber man sin reservation. 
 
Nøgleafhentning og aflevering
Lokalet er disponibelt i lejeperioden fra fredag kl. 12.00 til søndag kl. 12.00. 
Der er en nøgleboks ved døren til Valhalla, du får koden ved at skrive til  valhalla@ofharrestrup.dk  

Koden får du aller tidligst torsdag aften.
Nøglen lægges tilbage i nøgleboksen når du afleverer Valhalla om søndagen.

Rengøring
Lokalet afleveres ryddet, møbler sat på plads, toiletter rengjorte og al service er vasket og sat på plads. Affaldsposerer tømt i containerne. Yderligere skal lokale, toiletter samt køkken være rengjort.
Såfremt lokalet efter foreningens skøn ikke er tilstrækkeligt rengjort, foretager foreningen rengøringen og opkræver et rengøringstillæg på mellem kr. 700 og 1.500, alt efter omfanget af manglende rengøring.
I forbindelse med bestillingen af lokalet er det ikke muligt at bestille slutrengøring. 
 
Tilbagebetaling af depositum
Valhalla kontrolleres søndag aften, er det hele i orden, får man sit depositum overført på det oplyste reg.nr. og kontonummer der står på lejekontrakten, hurtigst muligt.

Gennemlæs lejekontrakten nøje, særligt forhold omkring støj og oprydning. 

 

Gasgrill og videokanon

Hvis du ønsker at låne foreningens store gasgrill, så HUSK at levere den tilbage i ren stand, så den næste ikke skal starte med rengøring. Grill børsterne tilhører OF Harrestrup, de ligger ved/i grillen – TAK. Du medbringer selv gas. Hvis du skal bruge grillen, skal du skriver det under bemærkninger i din booking.

Ønsker du at leje video kanonen koster det en leje på kr. 700, og du skriver det under bemærkninger i din booking.